I'm home!♥

Hej allihopa!
Nu har jag kommit hem från första och sista skoldagen denna veckan.
Hade egentligen planerat att åka ut på väla och köpa Liebenskind-skärpet som
jag hade med på min topplista igår eftersom de hade rea på Style & living och då kanske även skärpet är på rea!
Men när jag kom hem blev jag jättetrött och bytte om till mjukis och efter det orkade jag inte ta på mig vanliga kläder igen:/
Dessutom känns det lite trist att åka ut på väla själv...
Nu sitter jag här i min mysiga, stora stickade tröja och tänkte göra en kopp te (oj vad jag lät mysig nu).
Jag kan lägga ut en bild lite senare på min stickade tröja:)
 
För er som aldrig har varit på väla tidigare så lägger jag upp en bild på en liten del av väla.
Så, varsågoda!:*
 
xoxo Maja♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback