Sommarmode

Hej alla läsare!
Snart är sommaren här och jag har så många saker jag vill köpa tills dess.
Jag älskar att shoppa sommarkläder eftersom sommaren är den bästa tiden på året och de snyggaste kläderna är sommarkläder (enligt mig;)).
Den perfekta sommar-outfiten för mig skulle vara ett par coola shorts, ett linne med någon text på och ett par converse (som det converse-freak jag är, haha)
 
Något jag kommer satsa på i sommar är high-low klänningen (eller kjolen).
Det är ju bara så himla snyggt!
 
 
VILA Timo Smock Dress Neo Coral Bubbleroom.se
En annan grej jag kommer satsa på är korall-färgat.
Dels eftersom det är väldigt snyggt (min favoritfärg faktiskt) men också för att det göra att man ser mer solbrännd ut.
Funderar faktiskt på att beställa hem den klänning som är på bilden.
Man kan beställa den på bubbleroom.se
 
VILA Edea Shirt Ivy Green Bubbleroom.se
En annan färg som jag gillar starkt är armé-grön som jag av någon anledning har fastnat för (fråga mina vänner, haha)
Det är även snyggt med någon liten detalj och nitar som på bilden.
 
Blommigt är också något att satsa på, mönstrat över huvud taget faktiskt.
Där ingår randigt, speciellt diagonalt randigt som även gör att man ser smalare och längre ut.
Har sett många på stan som satsat på randigt.
 
Mitt tips till er som vill piffa till er outfit lite och ge det en extra detalj är att sätta fast några nitar på tröjan eller byxorna.
Det kan göra så mycket i en outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback