Shopping

Nu har jag kommit hem efter att ha praoat en vecka!
Det är by the way därför jag inte kunnat blogga.
Saknar redan min kusin och moster som jag bodde hos haha!
 
Efter praoen fick jag även lite tid för shopping!
Shortsen är från märket Dr.Denim och jag vet att de ser väldigt små ut men det är mycket strech i dem så aa;)
 
Kjolen är köpt på H&M och jag hade egentligen beställt den på deras hemsida men beställningen gick tydligen inte fram och när jag skulle beställa den igen fanns den inte kvar i min storlek så jag blev väldigt glad när jag hittade den:)
 
Jag har också fått hem min nya skinnjacka, jag nämnde tidigare att jag hade fått den men den var för stor så jag beställde en storlek mindre.
 
Som det converse-freak jag är var jag bara tvungen att köpa ett par till haha.
Eller aa, jag hade önskat mig ett par och fick även det när mamma var i USA, eftersom det är mycket billigare där:)
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback