RiRi

I eftermiddags vart jag i stan och fixade en present till min syrra, så nu är det äntligen gjort!
Kan tyvärr inte lägga ut någon bild på det för jag vet inte om hon kanske har tagit reda på och vet vad min blogg heter.....
 
Har inte haft tid att blogga så mycket de senaste dagarna eftersom det har varit ganska mycket skolarbete och jag har varit trött när jag kommit hem från skolan.
Har även varit på gymnasiemässa så nu tror jag att jag vet vad jag ska ta:)
 
Det har med andra ord varit en händelserik vecka!
 
Nu ska jag plugga på SO-läxan som handlar om industriella revolutionen, jättekul.....
Large
 
Dagens låt är stay med Rihanna för att den är så jäkla bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback