Curly hair

Idag kom jag hem vid 15.30 eftersom vi hade kollat på en teater som hette Frankenstein.
Det var ganska segt för man satt stilla i över två timmar, men den var ändå bra.
Värre var det för Siri och Johanna som egentligen slutar 14.00 och fick gå över väldigt länge.
 
Eftermiddagen har jag spenderat genom att typ dansa och sjunga framför speglen samtidigt som jag lockade mitt hår vilket var väldigt dåligt eftersom jag har matteprov imorgon som jag kanske borde plugga till....
Men nu vet jag iallfall vilken frisyr jag ska ha på skolavslutningen ;)
 
Nu ska jag använda min nya app som pushar en till att göra sittups, jag satsar nämligen på magrutor till sommaren!
Troligtvis kommer jag misslyckas eftersom jag alltid misslyckas med sådant, men det är iallfall värt ett försök ;)
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback